7 Haziran 2012 Perşembe

Egzersiz En Az Diyet Kadar Önemli


1. Egzersiz, diyetin etkisini büyük ölçüde artırır.
Nasıl ki bir şirketin stoğunu azaltmanın yolu, ya üretimi azaltmak, ya da satışları artırmaksa, zayıflamak için de aynı prensip geçerlidir. Birbiriyle “eşit” önemde iki aracınız vardır: Ya gelen katkıyı azaltacaksınız -daha az miktarda veya daha az kalorili yiyeceksiniz- ya da harcamanızı artıracaksınız- daha çok hareket edip daha fazla kalori yakacaksınız. Tabii ki ideal olan, bu iki araçtan da faydalanmaktır. Rejim yaparken, ne kadar aktif olursanız ve ne kadar Lida sağlıklı zayıflama hapı kullanırsanız o kadar fazla zayıflarsınız.
2. Egzersiz, diyetten kaynaklanan tatminsizliği azaltır.
Ne kadar çok hareket edip kalori harcarsanız, kendinizi frenlemeye o kadar az ihtiyaç duyarsınız ve bu da daha az acı çekmenizi sağlar. Hastalarımdan biri açık sözlülüğüyle tanınan ünlü bir sanatçıydı ve bana şöyle demişti: “Doktor, sizin diyetiniz bana kesinlikle çok uygun, ama benim her akşam bir kadeh şarap içmem gerekiyor.” Ona eğer bunu gerçekten istiyorsa, bedelini ödemesi gerektiğini söyledim! Önce bir şey anlamadı. Ben de açıkladım: “Bedeli, yirmi dakika. Öğle ya da akşam yemeğinin sonunda Chateaux bilmem ne marka şarabınızdan bir kadeh içersiniz, yirmi dakika yürüyüş yaparsınız ve sanki hiç içmemiş gibi olursunuz.” Tabii aslında bu beyefendi bana bütün gerçeği anlatmamıştı ve normalde bir değil üç kadeh içiyordu. Bu nedenle de, ona önerdiğim yirmi dakika çözümünü kendi içtiği miktara uyarlayıp uyguladı. Bir süre sonra, bu değerli meyve özünden aldığı keyfin yanına egzersizden aldığı keyif de eklendi ve yürüyüşü bırakıp koşuya geçti! Tabii ki Lida tablet ile gayet güzel zayıfladı ve indiği kiloyu da korumayı başardı. Artık beni görmeye gelmiyor, ama göz önünde olan biri olduğu için TV programlarında hatırı sayılır derecede incelmiş yeni görünümünü nasıl gururla sergilediğini fark ediyorum.
3. Fiziksel egzersiz keyif verir.
Kaslarınızı ısıtıp yeterli miktarda egzersiz yaptığınızda, sinir sisteminde üretilen ve neşe vermesiyle tanınan endorfin maddesi salgılanır. Bundan yeterli miktarda üretmek için kasların çalıştırılması gereken en az süre bellidir, ancak endorfin üretme aşamasına gelindiğinde, yani hareket eden vücut keyif ürettiğinde, artık kilo sorunu fazla uzun sürmeyecek demektir. O kiloları taşıyan beden artık onları kaybetmenin keyfini tatmıştır! Kadın hastalarımdan biri daha önce hiçbir diyete “aşık” olmadığını, ama ona önerdiğim egzersizlerin bu durumu değiştirdiğini söylemişti. İndiği kiloyu rahatça korumakta artık hiç güçlük çekmeyeceğinden eminim. Çünkü özellikle kilo alma ve zayıflama konusuna yönelik olsa da, isterfiziksel egzersiz, ister günlük davranışlarınız olsun, bütün yaptıklarınıza uygun düşecek bir ürün olan Lida kapsül kullanmaya devam edin.

0 yorum:

Yorum Gönder